Heb jij slaapproblemen?

Dan ben je bij kannietslapen of beter gezegd… weer lekker slapen op de goede plek!

Zoek je naar manieren om van je slapeloosheid af te komen?
en wil je liever geen slaappillen slikken?

Op deze site vind je diverse tips en adviezen voor een betere nachtrust. Maar om te beginnen…

Een Gratis CD voor jou

Als je je naam en e-mail invult ontvang je in je mailbox een Gratis CD met een drietal ontspanningsmeditaties. De meditaties begeleiden je naar een volledige ontspanning zodat je hoofd leeg wordt en je beter kunt slapen.

Rechtsbovenaan de pagina vind je het invulformulier.

cd-header

Wat is jouw reden dat je slecht of niet slaapt?

  • Heb je moeite met inslapen?
  • Word je regelmatig ‘s nachts wakker?
  • Lig je te draaien en te woelen voordat je eindelijk in slaap valt?
  • Heb je last van stress of angsten?
  • Ben je druk in je hoofd?
  • Neem je de gehele dag nog door als je eindelijk in je bed ligt?
  • Heb je een oordeel over jezelf omdat je slecht slaapt?
  • Slaap je wel maar sta je altijd moe op ‘s ochtends?

Alle bovenstaande redenen zijn te veranderen. Alleen… dat doe je niet van de ene op de andere dag (was dat maar waar!) maar wel langzaam en zeker. Want goed leren slapen heeft tijd nodig. Tijd, geduld én een methode die je leert hoe je dit het makkelijkste doet. Die je stap-voor-stap begeleidt naar je einddoel: eindelijk weer lekker kunnen slapen en uitgerust op kunnen staan.

Die methode hebben we bijeengebracht in een Online Slaaptraining. Online omdat je dan de deur niet uithoeft en de oefeningen op je gemak, in je eigen omgeving en op je eigen tijd kunt doen. Een groot voordeel dus!

Online Slaaptraining

Heb je je twijfels of dat wel kan? Een Slaaptraining Online? Wees gerust dat kan zeker.
 Waarom? Omdat het bij goed leren slapen gaat om regelmaat en herhaling. En dan is het gemakkelijk dat je altijd terug kunt naar de eerdere tips, oefeningen en meditaties.

De nadelige effecten van “slecht slapen”

Misschien slaap je al jaren slecht en denk je zo langzamerhand dat het bij jou hoort. Maar wist je dat een slechte nachtrust je functioneren overdag op termijn nadelig beïnvloedt?

  • Je kunt humeurig zijn, waarbij je partner, kinderen, familie of je collega’s het vaak moeten ontgelden.
  • Omdat je overdag niet fit bent en je moe voelt heb je moeite met je te concentreren op bijvoorbeeld je werk of iets anders dat je aandacht vraagt.
  • Je hebt minder weerstand dus een verkoudheid, griepje en andere ongemakken steken vaker de kop op.
  • Je ervaart meer stress omdat je lichaam nooit echt tot rust komt.

Kortom, redenen genoeg om toch eens wat beter naar de kwaliteit van je nachtrust te kijken én er wat aan te doen! En wat is er dan gemakkelijker dan vanuit je makkelijke stoel, nou ja beter gezegd je warme bed, onze Online Slaaptraining te volgen?

Wie zijn wij?

Ferdinand Aukes, Innerqi Margreet Jonker, Innerqi

Wij, dat zijn Ferdinand Aukes en Margreet Jonker, oprichters van de Online Slaaptraining.
In het dagelijks leven coach en trainer maar ook zeer ervaringsdeskundig in het “niet kunnen slapen”. Gelukkig hebben wij het met de beschreven methoden in de Online Slaaptraining om kunnen zetten naar een lekkere en gezonde nachtrust. En dat is precies wat we jou en alle andere slapelozen ook gunnen.

Een heerlijke slaap waaruit je fris en monter opstaat. Opgewassen tegen de hectiek van alledag!

Wie zijn er nog meer betrokken bij de Online Slaaptraining?

Maria van Luijk

Dat is ten eerste Maria van Luijk, fysiotherapeut/haptonoom en gespecialiseerd in rugproblematiek.
Want soms zit je slaapprobleem niet “in je hoofd” maar “in je lichaam” en voor het merendeel van de mensen is dat de rug.
Pijn bij het liggen, het omdraaien of het opstaan is ontzettend vervelend en kan je behoorlijk uit je slaap houden.

Jolanda Dorenbos, orthomoleculair voedingsdeskundige

Jolanda Dorenbos, specialiste in voeding als medicijn, oervoeding en orthomoleculaire voeding.
Belangrijk omdat wat je eet, de hele dag maar vooral voor het slapengaan een hele grote invloed heeft op de kwaliteit van je nachtrust.
Denk maar eens aan de keer dat je een etentje had in een restaurant. Je hebt heerlijk gegeten maar vrij laat. In je bed voel je dat je wat teveel gegeten hebt en het slapen lukt maar niet. Dat komt omdat je spijsvertering zo laat op de avond druk aan het werk is! Jolanda geeft tips en adviezen welke voedingsmiddelen je beter wel of juist niet kunt eten voordat je naar bed gaat.

Veronica Aukes, Shiatsu

Veronica Aukes is Shiatsu therapeute/yoga docente en coach in bewustwording en persoonlijke groei.
Misschien heb je weleens yoga gedaan en gemerkt dat je daar zo heerlijk ontspannen van wordt, wat zeker bevorderend is voor een relaxte nachtrust. Zij leert je in de training wat praktische oefeningen om goed te ontspannen.

Nicky Beentjes, Feng Shui Consultant

En tenslotte Nicky Beentjes, Feng Shui Consultant en Interieur Vormgever.
Expert in het analyseren en aanpassen van je omgeving zodat dit een positief effect heeft op je welzijn en welvaart. De energie in je huis en de kleuren en materialen die je in je slaapkamer gebruikt hebt kunnen je nachtrust beïnvloeden. Feng Shui gebruiken zorgt voor een goede “energie” en goed gevoel in de ruimte en met praktische tips voor je inrichting krijg je snel een slaapkamer waarin je heerlijk slaapt!

Hoe nu verder?

Na zoveel info duizelt het je misschien. Tenslotte ben je hier alleen maar terechtgekomen voor tips over beter slapen. Als we je een advies mogen geven… start gewoon met de Meditatie CD, lees wat blogs en bekijk de informatie over de Online Slaaptraining. Lijkt het je wat? Meld je dan zeker aan, wij weten zeker dat het je helpt om weer lekker te slapen!

En bovendien… het is een investering in jezelf, in een kwalitatief goede nachtrust die je je “leven overdag” weer teruggeeft!

> naar de Slaaptraining